Klara Kristalova

Göteborg’a her sene düzenli olarak yaptığım gezilerden mi bilmiyorum ama kesinlikle İstanbul’dan sonra evim gibi hissettiğim ve beni İsveç hayranı haline getiren bir şehir. Her gittiğimde de mutlaka ziyaret ettiğim şehir müzesi Konstmuseet içinde zamanı, yeri unutturarak sizi başka bir diyara çeken, bir köşede aylar yıllar otursanız kimsenin karışmayacağı ama bir denli de sıcacık ortam sunan bir müze. (Girişindeki kitapçıda ise kendinizi kaybetmemek işten bile değil!)

Bu seneki ziyaretimde işlerine hayran kaldığım bir sanatçının sergisine denk geldim; Klara Kristalova. Olur da yolunuz Göteborg’a düşerse 3 Şubat’a kadar devam eden bu sergiyi kaçırmayın derim:)

Hafiften korku yayarak içinizi gıcıklayan ama temelde yüzünüze gülümseme yerleştiren bu sergide kendinizi yerde erimiş kadına basmamak için zıplarken ya da duvara yapışmış yarasa kanatlı insanı anlamaya çalışırken bulabilirsiniz!

2 thoughts on “Klara Kristalova

  1. Ne kadar güzel yazmışsın benim yetenekli yeğenim. Ellerine sağlık. Önceki yazılarını yoğunluktan atlamışım, hemen okuyacağım. Afferim sana 🙂

    • Teşekkür ederim dayıcık, çabalıyorum işte peşinizden 😀 Oku bakalım beğenir misin, önerin olur mu görelim.

Leave a Reply

